IDI NEGDJE DRUGDJE – premijera 17.veljače 2016. u Centru KNAP!
Prva repriza očekuje nas 19.veljače.

POTOP, je na programu 8., 22. i 25. studenog! Svaki put u 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510

POTOP potopio na Marulićevim danima u Splitu! Stručni ocjenjivački sud u sastavu Jakša Fiamengo, Ivana Vujić, Lana Šarić, Milan Štrljić i Davor Špišić dodjelio je Miranu Kurspahiću nagradu “Marul“ za suvremeni dramski tekst, a “Potop“ je također po njihovu sudu najbolja predstava u cjelini. Dean Krivačić koji u ovom komadu tumači ulogu Luje, dobio je pak nagradu za najbolju mušku ulogu. Ponosni na POTOP!

POTOP, je na programu 25., 26. i 27.veljače. Svaki put u 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510.

Dramski pisci! U tijeku je natječaj Eurodram 2015 – traže se novi dramski tekstovi, svoj možete poslati i na hrvatskom,  a rok je 31.12.! Više na linku dolje!

POTOP, naše čedo s 4 nominacije i 1 NHG nagradom, ponovno na programu – 9. i 10. prosinca, 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510.

Objavili smo program za KUFERedu & Mala noćna čitanja 2014.! Raspored provjerite OVDJE ili skinite s linka niže!

POTOP ponovno potapa. Na programu je 17., 18. i 19.11. u 20h, na Velikoj sceni Teatra &TD!

Prijavite se za sudjelovanje u programu Mala noćna čitanja 2014.! Natječaj za izvođače, dramaturge i producente otvoren je do 7.11.!

M.Duras: Bolest smrti

prema romanu Marguerite Duras

2012/2013

Ljubav i smrt ovom su predstavom postale neke posve nove instance u dosadašnjem shvaćanju i prihvaćanju tih univerzalija. Izrazita blizina publike i glumaca, ona granica koja je u udžbenicima psihologije (ili samoobrane) okarakterizirana kao izrazito intimna, ljubavnička, neprestano koketira s osjećajem srama publike koja se u ovoj izvedbi povremeno suočava sa svojom novom ulogom (suvišnog voajera) i osjećajem neobične dominacije samih glumaca koji publiku izravno i neopiruće uvlače u svoj odnos, ljubavni, životni, posesivni.   © kulisa.eu, Zvjezdana Balić

Inicijatori ideje: Milica Manojlović, Romano Nikolić
Adaptacija teksta i režija: Saša Božić
Izvode: Romano Nikolić i Milica Manojlović
Kostimi: Ana Trišler
Scenografija: Saša Božić
Svjetlo: Vesna Kolarec
Fotografija: Damir Žižić
Grafičko oblikovanje: Martina Granić

Produkcija: KUFER
U suradnji: Kultura promjene, Teatar &TD
Uz potporu: Ured za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba

Premijera: 7. veljače 2013.

_MG_1712-46

U podlozi kazališne predstave Bolest smrti leži načelo fuzije originalnog teksta “La maladie de la mort”, slavne francuske spisateljice Marguerite Duras i dramskog prvijenca mladih glumaca Milice Manojlović i Romana Nikolića “Sjeti me se kad se okreneš”.
Komad za čitanje Bolest smrti Marguerite Duras sažima u sebi mnoge prepoznatljive osobine njezina pisanja, kako na planu tema (nemogućnost ljubavi, žudnja, tijelo), tako i na području stila (bjeline, šutnje, škrtost i napregnutost rečenice, rezovi). Bolest smrti Duras definira kao nemogućnost spoznaje voljenja; ljubav se po Marguerite Duras ne zasniva na zrcalnom odrazu, očajnoj spoznaji da tijelo drugoga nosi skriveni, virusni dio mene… Tijelo jest put ka novoj realnosti osjeta. Dramski prvijenac M. Manojlović i R. Nikolića simulira iskustvo nemoguće ljubavi koja se stvara i razara u svjetovima virtualne (internet i sms) komunikacije. Neimenovani junaci, označeni inicijalima igraju naoko djetinje igre prisnosti, bez mogućnosti da se u realnom svijetu ikada istinski sretnu.
Redateljski koncept uzima za svoj okvir spajanje ta dva teksta, jedan nastao na zalasku plodne umjetničke karijere, drugi koji tek najavljuje potencijal mogućeg iskustva dramskog pisma. No, oni u svom žanrovskom preklapanju nailaze na iznenađujuće bliskosti, te otvaraju put ka nekoj vrsti hipertekstualnog scenskog pisma. Kao poticaj u susretu ta dva dramska teksta redatelj uzima motiv istraživanja glumčeve tjelesnosti. U odnosu naracije, proizvodnje pisma, proizvodnje i povratka samoće, ono stoji izvan, kao zamka. Ili stranputica.

objavljeno 01/02/2013