IDI NEGDJE DRUGDJE – premijera 17.veljače 2016. u Centru KNAP!
Prva repriza očekuje nas 19.veljače.

POTOP, je na programu 8., 22. i 25. studenog! Svaki put u 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510

POTOP potopio na Marulićevim danima u Splitu! Stručni ocjenjivački sud u sastavu Jakša Fiamengo, Ivana Vujić, Lana Šarić, Milan Štrljić i Davor Špišić dodjelio je Miranu Kurspahiću nagradu “Marul“ za suvremeni dramski tekst, a “Potop“ je također po njihovu sudu najbolja predstava u cjelini. Dean Krivačić koji u ovom komadu tumači ulogu Luje, dobio je pak nagradu za najbolju mušku ulogu. Ponosni na POTOP!

POTOP, je na programu 25., 26. i 27.veljače. Svaki put u 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510.

Dramski pisci! U tijeku je natječaj Eurodram 2015 – traže se novi dramski tekstovi, svoj možete poslati i na hrvatskom,  a rok je 31.12.! Više na linku dolje!

POTOP, naše čedo s 4 nominacije i 1 NHG nagradom, ponovno na programu – 9. i 10. prosinca, 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510.

Objavili smo program za KUFERedu & Mala noćna čitanja 2014.! Raspored provjerite OVDJE ili skinite s linka niže!

POTOP ponovno potapa. Na programu je 17., 18. i 19.11. u 20h, na Velikoj sceni Teatra &TD!

Prijavite se za sudjelovanje u programu Mala noćna čitanja 2014.! Natječaj za izvođače, dramaturge i producente otvoren je do 7.11.!

Okrugli stol o pisanju i financiranju

Večeras razgovaramo o novcu i pisanju.

kufer13

Jučer smo se družili sa Tenom Štivičić, a danas u 18h pridužite nam se na okruglom stolu Pisanje / dramaturgija / financiranje u Zagrebačkom kazalištu mladih – Scena Polanec!
Sa Zinkom Kiseljak, Lanom Šarić i nadamo se, predstavnikom Ministarstva kulture, razgovarati ćemo o financiranju, dramskom pismu i dramaturgiji, te svim njihovim postojećim i budućim poveznicama.

Pozicija profesionalnog dramskog pisca unutar sfere domaće umjetničke produkcije već godinama ne korespondira s uvjetima i mogućnostima koji, iako ne idealni, ipak postoje za većinu drugih srodnih područja književnog i filmskog djelovanja, pa tako većina suvremenog dramskog pisma koja i završi na scenama domaćih kazališta rijetko kad je do njih došla kroz sistematiziran i planiran proces kojem je prethodilo financiranje, stipendiranje ili uska suradnja s dramskim kazalištima. Dok profesionalni filmski scenaristi i književnici imaju mogućnosti aplicirati za razvoj svojih novih radova, suvremeno dramsko pismo uglavnom ostaje u sivoj zovi u kojoj se odgovornost za njegovu produkciju svodi na entuzijazam umjetnika koji naknadu za svoj rad mogu ostvariti tek u slučaju produkcije istog. Takvo tretiranje dramskog teksta neupitno vodi u amaterizaciju jednog od najvažnijih segmenata profesionalne domaće dramske produkcije.

objavljeno 25/11/2014