IDI NEGDJE DRUGDJE – premijera 17.veljače 2016. u Centru KNAP!
Prva repriza očekuje nas 19.veljače.

POTOP, je na programu 8., 22. i 25. studenog! Svaki put u 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510

POTOP potopio na Marulićevim danima u Splitu! Stručni ocjenjivački sud u sastavu Jakša Fiamengo, Ivana Vujić, Lana Šarić, Milan Štrljić i Davor Špišić dodjelio je Miranu Kurspahiću nagradu “Marul“ za suvremeni dramski tekst, a “Potop“ je također po njihovu sudu najbolja predstava u cjelini. Dean Krivačić koji u ovom komadu tumači ulogu Luje, dobio je pak nagradu za najbolju mušku ulogu. Ponosni na POTOP!

POTOP, je na programu 25., 26. i 27.veljače. Svaki put u 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510.

Dramski pisci! U tijeku je natječaj Eurodram 2015 – traže se novi dramski tekstovi, svoj možete poslati i na hrvatskom,  a rok je 31.12.! Više na linku dolje!

POTOP, naše čedo s 4 nominacije i 1 NHG nagradom, ponovno na programu – 9. i 10. prosinca, 20h, Teatar &TD! Rezervirajte ulaznice pozivom na blagajnu &TD-a – 01 4593 510.

Objavili smo program za KUFERedu & Mala noćna čitanja 2014.! Raspored provjerite OVDJE ili skinite s linka niže!

POTOP ponovno potapa. Na programu je 17., 18. i 19.11. u 20h, na Velikoj sceni Teatra &TD!

Prijavite se za sudjelovanje u programu Mala noćna čitanja 2014.! Natječaj za izvođače, dramaturge i producente otvoren je do 7.11.!

Tragična smrt ekonomskog analitičara

2013/2014

Hrabra, na osobit način i idealistična odluka mlade dramatičarke Vedrane Klepice da u Teatru &TD postavi vlastiti tekst na temu socijalne pornografije aktualnog trenutka, posebno se zadržavši na transformaciji ratnog profitera u uglednika i voditelja dobrotvorne zaklade, pokazala se više nego opravdanom. (…) Vedrana Klepica postavlja veoma točna pitanja; prave scenske retoričke projektile, pucnjeve u brendove i klišeje, veoma uspješne u razaranju uobičajenih oklopa društvene inercije. Ističem da je pri tome iznimno duhovita, spajajući veličanstvenost “mramornih puteljaka” mafijaških pogreba s preplanulom bojom tena ubijenih poduzetnika i preporučenom mladolikošću njihovih lica u lijesovima. To nije humor obiteljskog zabavnika. To je skalpelski humor Thomasa Bernharda ili Viktora Ivančića. Humor nepristanka na bilo kakvu docilnost društvenog klauna.
© Nataša Govedić, Novi list.

Tekst i režija: Vedrana Klepica
Izvode: Ivana Krizmanić, Hrvojka Begović, Dean Krivačić, Tomislav Krstanović
Kostimografija: Katja Šunjić Kudin
Scenografija: Maja Kolar
Oblikovanje svjetla: Vesna Kolarec
Fotografija: Damir Žižić
Grafičko oblikovanje: Maja Kolar, Sandra Đukić
Produkcija: KUFER
U suradnji: Kultura promjene, Teatar &TD
Uz potporu: Ured za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba, Ministarstvo kulture RH

Premijera: 12.prosinca 2013.

_MG_4968

“On je izgubio nevinost s 23 godine, upisao doktorski studij na temu financijskog izvještavanja i revizije te odradio praksu u jednom belgijskom bankarskom poduzeću. Ona je zadnja generacija koja se sjećala zvuka zračne pneumatske sirene s izlaznom snagom od 122 decibela koja se koristi za obavještavanje građana o opasnostima prilikom ratnih razdoblja ili prirodnih katastrofa. Na radiju je opet rekao nešto krivo, opet je rekao nešto krivo na vijestima, a nitko nije ni primijetio. Krivo ime, ili krive godine, ili krivo vrijeme ili mjesto događanja. Joseph A. Schumpeter kaže da ono što razlikuje znanstvenog ekonomskog analitičara od svih drugih ljudi koji razmišljaju, govore i pišu o ekonomiji jest metoda i tehnika rada. Metoda i tehnika. On je vjerojatno negdje zajebo.” Vedrana Klepica

Stilski se poigravajući formom i sadržajem medijske reportaže, Vedrana Klepica u svojoj novoj drami Tragična smrt ekonomskog analitičara gradi ponešto mračan, crnohumorni kolaž dokumentarnog i poetskog materijala, kreirajući osnovnu narativnu nit oko nasilne smrti neimenovanog, medijski eksponiranog aktera, te četvero protagonista povezanih s događajem – apatičnog novinara, poslovnog poduzetnika, ratne udovice i mlade, akademski obrazovane osobe. Klepica secira javnu, u određenom smislu postranzicijsku društvenu problematiku s intimističkim diskursom, provocirajući raspuknuće dramske situacije u situaciju gotovo izravnog verbalnog sučeljavanja.

— Iza naslova Tragična smrt ekonomskog analitičara otvara se kratka i britka satira hrvatske aktualnosti, s težištem na društveno-ekonomski aspekt. Onako kako su gotovo svima, upućenima i neupućenima, ovih dana puna usta komentara, kritika, uglavnom praznih fraza koje će, uz značajan pogled, unedogled ponavljati kad god stignu, tako je tekst Vedrane Klepice crnohumorni kolaž takvih formula koje zaokupljaju pažnju, ali ostavljaju publiku s više pitanja nego odgovora. Kako jedan od likova neodređeno ponavlja prilikom radio-intervjua: „Ja mislim da je to bitno i mislim da se o bitnim stvarima treba govoriti…”
© Ana Fazekaš, Kazalište.hr

— Svoju ciničnu, mladenački žestoku, a opet već potpuno deziluzioniranu dramu, Klepica je sama režirala jednostavnim scenskim postupcima, a ritam u početku pomalo neuvjerljive izvedbe rastao je prema frenetičnom kraju predstave. Klepičin tekst obiluje iznimno duhovitim zapažanjima, a građen je oko četiri lika povezana likvidacijom ekonomskog analitičara sumnjivog zaleđa u samom centru Zagreba. Izvrsna Hrvojka Begović, vrlo dobri Dean Krivačić i Ivana Krizmanić, te korektni Tomislav Krstanović publiku su uvukli u Klepičin destilirani prikaz hrvatske socijalne stvarnosti, gradeći solidnu debitantsku predstavu baziranu na vrlo dobrom tekstu.
© Milena Zajović, Večernji list

— Riječ je o vrlo kvalitetnoj drami koja u maniri postdramskog pisma elaborira svijet današnjih ljudi upletenih u strukture moći, odnosno u ekonomiju. U tom se tekstu Klepica bavi neoliberalnim tržišnim kapitalizmom i njegovim protagonistima, točnije igračima i pijunima. Kvaliteta Klepičina teksta upravo je u tome što ogoljuje nemoć svakog pojedinca, sudjelovao on ili ne u strukturama moći, bavio se ekonomijom ili umjetnošću. Onaj naoko izvan sustava, koji o tim drugima govori, donekle je slobodan upozoriti na probleme, odnosno ogoliti strukturu i pravila igre onima koji je možda nisu dovoljno svjesni, ali još ne može, ili može vrlo sporo, mijenjati njezina pravila.
© Petra Jelača, Liderpress.hr

objavljeno 12/12/2013