Pisanje / dramaturgija / financiranje
Sudjeluju: Lana Šarić, Zinka Kiseljak, predstavnik Ministarstva kulture RH
Pozicija profesionalnog dramskog pisca unutar sfere domaće umjetničke produkcije već godinama ne korespondira s uvjetima i mogućnostima koji, iako ne idealni, ipak postoje za većinu drugih srodnih područja književnog i filmskog djelovanja, pa tako većina suvremenog dramskog pisma koja i završi na scenama domaćih kazališta rijetko kad je do njih došla kroz sistematiziran i planiran proces kojem je prethodilo financiranje, stipendiranje ili uska suradnja s dramskim kazalištima. Dok profesionalni filmski scenaristi i književnici imaju mogućnosti aplicirati za razvoj svojih novih radova, suvremeno dramsko pismo uglavnom ostaje u sivoj zovi u kojoj se odgovornost za njegovu produkciju svodi na entuzijazam umjetnika koji naknadu za svoj rad mogu ostvariti tek u slučaju produkcije istog. Takvo tretiranje dramskog teksta neupitno vodi u amaterizaciju jednog od najvažnijih segmenata profesionalne domaće dramske produkcije.